wtorek, 15 stycznia 2013

Prolog



Obecnie blogowanie wchodzi na zupełnie nowy poziom. Blogi stały się tak popularne, że ich prowadzenie jest już nie tyle modne, co tak powszechne, że zaczyna być powodem do wstydu. Przypomnijcie sobie czasy podstawówki, gdy wszystkie dzieci chciały mieć tę super, hiper modną zabawkę, aż stała się ona tak popularna, że miały ją już wszystkie dzieci. W końcu zaczęła się nudzić i zabawa nią stała się raczej powodem do kpin niż zazdrości, czy poczucia przynależności. To właśnie dzieje się z blogami.

Ponieważ zawsze byłam trochę do tyłu i dostawałam te modne zabawki jako ostatnia lub prawie ostatnia bloga też zakładam jak ich posiadanie wchodzi na poziom żenady. W tym miejscu przydałoby się małe wyjaśnienie po co w ogóle mi takowy i co mam zamiar na nim zamieszczać. O to ono:

Po pierwsze „primo” bo tak!

Po drugie „primo” mam zamiar raczyć wszystkich moich trzech czytelników (męża i dwie koleżanki) informacjami ze świata internetowych konkursów. Przy czym moją intencją nie jest stworzenie kolejnego miejsca gdzie nałogowi gracze będą mogli znaleźć linki do aktualnych konkursów. Mam zamiar zamieszczać tu posty opisujące konkursy, które się odbyły, ich ocenę, formę, przebieg oraz opisy zaistniałych kryzysów.

Notki będą publikowane z punktu widzenia aktywnego uczestnika takich konkursów, jednak nie będą dotyczyć tylko tych akcji, w których sama brałam udział. Do tej pory dostępne publikacje na ten temat przedstawiają spojrzenie organizatorów na problemy związane organizacją konkursów, czas na nowy punkt widzenia.

x.o.x.o.
KG

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz